Kontakt z Handlowcem

sprzedaż pojazdów: 508 010-110
sprzedaż ramp: 606 696-906
serwis: 508 010-112
Jeżeli masz 1 minutę to jesteś w stanie
wysłać do nas zamówienie oferty
na interesującą Ciebie
naczepę, przyczepę lub zabudowę.

D-651 Naczepy kłonicowe

Parametry techniczne:

z kłonicami przesuwnymi
z kłonicami wyjmowanymi

Z kłonicami przesuwnymi

Długość zewnętrzna 13 740 mm
Długość wewnętrzna 13 650 mm
Szerokość zewnętrzna 2 550 mm
Masa własna (10 par kł.) 28 650 kg
Ładowność naczepy 6 350 kg ± 4%
Dopuszczalna masa całkowita 35 000 kg
Wznios powierzchni ładowania 1 320 mm
Wysokość kłonic 1 800–2 800 mm
Wysokość siodła ciągnika 1 130 mm

Z kłonicami wyjmowanymi

Długość zewnętrzna 13 740 mm
Szerokość zewnętrzna 2 550 mm
Masa własna (10 par kł.) 8 160 kg ±4%
Ładowność 26 840 kg
Dopuszczalna masa całkowita 35 000 kg
Wznios powierzchni ładowania 1 345 mm
Wysokość kłonic 1 800–2 000 mm
Wysokość siodła ciągnika 1 130 mm
Jeżeli jesteś zainteresowany
zapytaj o cenę tej naczepy.

Osie, zawieszenie:

  • 3 osie BPW lub SAF o technicznej nośności 9 t każda; zawieszenie pneumatyczne, wzmocnione. Automatyczne dźwignie hamulcowe AGS.
  • Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim. Podpory mechaniczne, bezobsługowe, z dwoma prędkościami wysuwu.
  • Boczne zabezpieczenia przeciw najazdowe zgodne z ECE. Opony 385/65 R22,5 z felgami stalowymi na 10 otworów (7 sztuk).
  • Hamulce bębnowe BPW Eco Plus (bębnowe SAF Intradrum, tarczowe SAF Intradisc Ø430 ET120, tarczowe BPW Eco Plus Ø430 ET120 - jako opcje).
  • Elektroniczny system antyblokujący EBS Knorr-Bremse na jedną oś. Dwuprzewodowy pneumatyczny system hamulcowy zgodny z ECE. Hamulec parkingowy – siłowniki membranowo-sprężynowe.

Rama:

  • Lekka konstrukcja wykonana ze stali o podwyższonej wytrzymałości (gat. S355J). Podłużnice są spawane pod topnikiem automatem spawalniczym ESAB. Rama jest dwukrotnie śrutowana, a następnie zabezpieczona antykorozyjnie w komorach lakierniczych wysokiej jakości lakierami poliuretanowymi PPG.

Skrzynia ładunkowa:

  • Przy wersji z kłonicami przesuwnymi: ściana przednia stalowa H=2.200 mm, w górnej części ażurowa; system X par kłonic przesuwnych (ława + 2 sztuki kłonic) firm NURMI, ALUCAR lub ExTe. Ryflowana blacha aluminiowa umieszczona pomiędzy podłużnicami jako zabezpieczenie instalacji pneumatycznej oraz elektrycznej naczepy.
  • Przy wersji z kłonicami wyjmowanymi: ściana przednia stalowa H=2.000 mm, w górnej części ażurowa; podłoga wzmocniona, wykonana z blachy ryflowanej o grubości 4mm; X par kłonic wzmocnionych o przekroju 80 mm x 98 mm firm ZASŁAW / TRAILIS, ALUCAR lub ExTe, wyjmowanych, wpinanych w gniazda; Y gniazd kłonic umiejscowionych w tylnym (opcjonalnie również w przednim) oraz bocznych obrzeżach,

Instalacja elektryczna:

  • 24V - zgodnie z wymaganiami przepisów drogowych i ECE; 2 gniazda przyłączeniowe oraz gniazdo EBS zamontowane na ścianie przedniej.
  • Światła tylne zespolone ze światłami cofania, przeciwmgielnymi oraz kierunkowskazami. Oświetlenie tablicy rejestracyjnej; lampy obrysowe przednie białe na wysięgniku gumowym; lampy obrysowe boczne pomarańczowe po 4 na stronę.

Wyposażenie standardowe:

  • winda koła zapasowego - 1 szt., kliny pod koła – 2 szt., tablice wyróżniające,
  • plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem (klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy), zbiornik na wodę z pojemnikiem na mydło,
  • zawór poziomowania platformy H-S, manometr, drabinka ułatwiająca wejście do naczepy zamontowana pod tylnym obrzeżem.

Wyposażenie dodatkowe:

  • mechanizm podnoszenia pierwszej osi, zawieszenie mechaniczne,
  • winda koła zapasowego ciągnika, licznik kilometrów.